jueves, 10 de octubre de 2024

HELLO, GOODBYE

 Hem començat amb el conte Hello, Goodbye




Hem començat a treballar el vocabulari d'alguns animals que apareixen al conte a través de jocs en petit grup.







Welcome!

 Benvolgudes famílies,


el mes d'octubre hem començat les sessions d'anglès als grups de 3 anys (45 min setmanals).

Les sessions de 45 min s'estructuren en tres parts de 15 min: la primera part fem les rutines en gran grup, després mig grup surt de l'aula amb la mestra d'anglès per conta-contes, jocs... i els darrers 15 min surt l'altre mig grup.

                                      https://photos.app.goo.gl/3Xw8UHTXAdJeZF2A6

Aquesta és la cançó que hem utilitzat per presentar-nos: