3 year olds
jueves, 12 de junio de 2025
Not me, said the monkey
Avui ha estat la nostra darrera sessió d'anglès del curs. A més de les rutines i de revisar algunes cançons, hem contat aquest conte. Ens ha agradat molt!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario