jueves, 12 de junio de 2025

Not me, said the monkey

 




Avui ha estat la nostra darrera sessió d'anglès del curs. A més de les rutines i de revisar algunes cançons, hem contat aquest conte. Ens ha agradat molt!

No hay comentarios:

Publicar un comentario